sobota, 8 czerwca 2013

„Zombiefilia” – kolejne newsy

Mój blog objął patronatem antologię opowiadań o zombie, która wkrótce ukaże się w formie darmowego ebooka. Jak na tę chwilę znani są już wszyscy autorzy antologii, również ci wyłonieni z konkursu (wśród, których jest moja znajoma blogerka http://wswiecieslow.blogspot.com/) – pozostałe nazwiska widnieją na plakacie. Ponadto ukazał się również oficjalny trailer, którego znajdziecie tutaj.
Zapraszam również na fanpage „Zombiefilii”, gdzie będziecie mogli przeczytać m.in. fragment opowiadania otwierającego antologię, autorstwa Dawida Kaina.

6 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na tę antologię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zombie ale z ciekawości na pewno zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulino! Dlaczego się nie pochwaliłaś? Żebym ja musiał przehasać taki kawał Internetu... dotrzeć aż do jakiegoś krwawego raju, bo Tobie się nie chciało buzi otworzyć? Oj nieładnie... :D

    Jeżeli zaś mowa o blogu - zawitałem tutaj dopiero po raz pierwszy i choć za horrorami nie przepadam, to jednak chętnie powrócę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA się NIE pochwaliłam? JA?
    Przepraszam Cię, Buffy, za spam, ale sytuacja tego wymaga. Francuzie, proszę bardzo (spójrz na datę) http://wswiecieslow.blogspot.com/2013/06/achtung-achtung.html
    :)
    Krwawy raj - ładnie powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Macieju, dlaczego nie dokładnie czytasz wpisy Pauliny :D!? Ona tam wszystko powiedziała o swoim wkładzie do antologii :P. Oj nieładnie, Francuz :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek na kilka dni wymknie się spod ucisku ramion blogosfery i momentalnie napatoczy się jakaś drobna aferka. Rzeczywiście coś u siebie Paulino nabazgrałaś, więc wycofuję "oskarżenie". :)

    Jakiż ja nieuważny jestem...

    OdpowiedzUsuń