środa, 10 czerwca 2015

Zakupy

Udało mi się wyhaczyć w sklepach internetowych całkiem interesujące pozycje książkowe, z których część zrecenzuję (z zastrzeżeniem, że do mnie dotrą). Zamówienia złożone, ale czekam jeszcze na realizację wysyłek. 

Bentley Little „Dominium”
Bentley Little „Instynkt śmierci”
Bentley Little „Pociąg upiorów”

Michael Laimo „Głębia ciemności”
Michael Laimo „Umarłe dusze”
John Ajvide Lindqvist „Powroty zmarłych”

Jonathan Maberry „Blues duchów”
Jonathan Maberry „Song umarłych”
Jonathan Maberry „Wschód złego księżyca”

Gary A. Braunbeck „Miasto trumien”
Stephen King „Znalezione nie kradzione”

6 komentarzy:

  1. Pamiętasz dobrze fabułę Sukkuba Edwarda Lee? Ciekawe czy uczucie deja vu będzie ci towarzyszyło w trakcie czytania pierwszej połowy Dominium ;) Nie znaczy to, że lektura nie sprawiła mi przyjemności.

    Pociąg Upiorów czeka półtora roku na przeczytanie, ale zawsze znajdę sobie coś lepszego. Na Lindqvista już dłuższą chwilę mam ochotę, a Znalezione, nie kradzione czeka już na mnie do odbioru. Laimo, Mabbery'ego i Braunbecka nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wszystkie trzy książki Little'a już czytałam z biblioteki, ale nie mam ich w swojej kolekcji, no i z chęcią sobie odświeżę.
      Laimo też nic jeszcze nie czytałam, ale widziałam adaptację "Głębi ciemności" i choć film średni to mam nadzieję, że książka lepsza.
      Pozostałych też jeszcze nie miałam okazji przeczytać.

      Usuń
  2. Czytałam całą trylogię Maberrego i bardzo przypadła mi do gustu :) Z "Instynktem śmierci" i "Miastem Trumien" już nie było tak dobrze, ale uszło ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli "Blues duchów" to ta książka co myślę, to gratuluje zakupu (albo to był "Song Umarłych" :)
    "Pociąg Upiorów"- niezły średniak z dobrymi momentami,
    Niemniej fajny pakiet, mam nadzieję że wszystko dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 książek już dotarło, czekam jeszcze na Kinga.
      Dziękuję wszystkim za podzielenie się swoimi wrażeniami z lektur paru książek, dzięki temu wiem, czego mniej więcej spodziewać się po niektórych pozycjach;)

      Usuń
  4. Jestem po lekturze Pana Mercedesa i nawet mi się podobał. Znalezione... kupię sobie w prezencie na koniec roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń