tag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post1869355590774837378..comments2024-03-28T12:06:33.449+01:00Comments on Horror: Najlepsze / najgorsze ekranizacje twórczości Stephena KingaAnna Plich (Buffy1977)http://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comBlogger19125tag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-45600917754307345162015-09-09T22:42:04.742+02:002015-09-09T22:42:04.742+02:00Moim zdaniem najlepsze ekranizacje to : "Carr...Moim zdaniem najlepsze ekranizacje to : "Carrie", "Misery","Cmętarz dla zwierząt", "Miasteczko salem", "Lśnienie" kolejność przypadkowa ;) a "Zielona mila" to jeden z filmów które mogę oglądać za każdym razem kiedy jest emitowany w telewizjiAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/04696539688332315156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-74656444177247166572014-01-02T14:52:11.039+01:002014-01-02T14:52:11.039+01:00Największą porażką jest ekranizacja Cujo i Bastion...Największą porażką jest ekranizacja Cujo i Bastionu.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-26138079476613189692012-10-24T11:59:15.122+02:002012-10-24T11:59:15.122+02:00Hmm, no to powtórzę jeszcze raz:
Pierwsza część ze...Hmm, no to powtórzę jeszcze raz:<br />Pierwsza część zestawienia jest wynikiem głosowania internautów, więc logiczne, że nie ma w niej "Jazdy na kuli", bo nikt na nią nie zagłosował.<br />Druga część zestawienia to moje subiektywne odczucia i choć lubię "Jazdę na kuli" to nakręcono w moim mniemaniu lepsze ekranizacje książek Kinga, które zamieściłam zamiast tego. To samo tyczy się "Srebrnej kuli".<br />Wszystko jest napisane we wstępie postu.Anna Plich (Buffy1977)https://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-15767214141070281742012-10-23T21:48:50.640+02:002012-10-23T21:48:50.640+02:00Hmm, a ''Jazda na kuli''?Hmm, a ''Jazda na kuli''?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-18730301416048845922012-10-22T22:24:55.093+02:002012-10-22T22:24:55.093+02:00Czytam i czytam ale horroru,,Srebrna kula,, nie wi...Czytam i czytam ale horroru,,Srebrna kula,, nie widze może coś na ten temat?PozdrawiamAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-54307397577109456282012-08-10T12:56:50.950+02:002012-08-10T12:56:50.950+02:00Pierwsza część zestawienia jest wynikiem głosowani...Pierwsza część zestawienia jest wynikiem głosowania internautów, więc logiczne, że nie ma w niej "Pożeraczy czasu", bo nikt na nie nie zagłosował.<br />Druga część zestawienia to moje subiektywne odczucia i choć lubię "Pożeraczy czasu" to nakręcono w moim mniemaniu lepsze ekranizacje książek Kinga, które zamieściłam zamiast tego.Anna Plich (Buffy1977)https://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-73503497787420074482012-08-10T12:53:49.751+02:002012-08-10T12:53:49.751+02:00A Pożeracze czasu to gdzie? To niby produkcja otag...A Pożeracze czasu to gdzie? To niby produkcja otagowana jako Sci-Fi, ale zarówno opowiadaniu jak i filmowi trudno odmówić sporej dawki zawartej w nich grozy. Film ma genialny klimat.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-10295543385891716112012-03-07T12:36:00.564+01:002012-03-07T12:36:00.564+01:00"Skazani na Shawshank" nie jst ani horro..."Skazani na Shawshank" nie jst ani horrorem, ani thrillerem.Anna Plich (Buffy1977)https://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-9609274007070483872012-03-07T12:32:07.378+01:002012-03-07T12:32:07.378+01:00Dodam, że między 5 a 6 powinieniem był jeszcze wst...Dodam, że między 5 a 6 powinieniem był jeszcze wstawić "Skazanych na Shawshank' - również zrealizowany najwierniej jak sie dało.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-86866772645489076062012-03-07T00:54:36.836+01:002012-03-07T00:54:36.836+01:00Mój Top adaptacji (filmu Kubricka jako adaptacji n...Mój Top adaptacji (filmu Kubricka jako adaptacji nie traktuję)<br /><br />1.Stań przy mnie (wg. opowiadania "Ciało" - niezwykle wierny, świetna robota Reinera)<br />2.Boogeyman (z lat 70., wierny w 100 %)<br />3.To (wierny na ile się da, usunięte to co potrzeba, drażni tylko kilka rzeczy)<br />4.Dzieci kukurydzy (znaczące zmiany wyszły filmowi na dobre)5.Misery (wierny na ile się da, Reiner znów się popisał)<br />6.Miasteczko Salem (wersja z 2004 roku, wierniejsza w pamiętnych momentach niż wersja Hoopera, z lepszym klimatem i genialnymi kreacjami Hauera i Byrda)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-74474887734513738932012-03-06T18:54:21.569+01:002012-03-06T18:54:21.569+01:00Bardzo fajna notka :D
Mój tata niedługo chce mnie...Bardzo fajna notka :D <br />Mój tata niedługo chce mnie uraczyć " Sprzedawcą śmierci ", ale patrząc na to, co o nim napisałaś, to nie jestem zbyt pozytywnie nastawiona.... :D<br />Ech, w ogóle mam tak duże zaległości w Kingu, że masakra :(Inferno.https://www.blogger.com/profile/00069750280112911747noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-33117413175195859172012-03-05T12:41:12.878+01:002012-03-05T12:41:12.878+01:00No właśnie o tym mówię :) Wiem jak to jest z tym ...No właśnie o tym mówię :) Wiem jak to jest z tym linkowaniem więc gratuluję :)Według Agniechyhttps://www.blogger.com/profile/16195042845498549899noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-47668057644088188202012-03-04T14:23:12.452+01:002012-03-04T14:23:12.452+01:00Cat, to nie był mój pomysł tylko Charlotte:)
Agnie...Cat, to nie był mój pomysł tylko Charlotte:)<br />Agniecha, aż tyle pracy to nad tym nie było:) Najgorzej było z olinkowaniem poszczególnych filmów i książek - normalnie żmudna, długotrwała robota:/<br />Anonimowy, nie rozumiem stwierdzenia, że nie zgadzasz się z subiektywnym zestawieniem. To tak jakbyś np. powiedziała, że nie lubisz pierogów, a ja bym Ci odpowiedziała, że nie zgadzam się, bo ja lubię:) Cat ma trochę racji - w ogóle nie rusza mnie kino Kubricka, mam trochę inny zmysł estetyczny.Anna Plich (Buffy1977)https://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-15657515266999214892012-03-04T11:47:37.956+01:002012-03-04T11:47:37.956+01:00Mi się wydaje @Anonimowy, że to kwestia gustu, bo ...Mi się wydaje @Anonimowy, że to kwestia gustu, bo nie każdy trawi filmy Stanleya Kubricka. Ten reżyser akurat ma pewien specyficzny sposób przedstawiania rzeczywistości i nie każdemu to pasuje. Wydaje mi się, że jego filmy są bardziej psychologiczne. Krytycy upatrują w jego filmach ewidentne nawiązanie do Holocaustu, nawet w takim "Lśnieniu". Jego filmy są trudne i dla mnie lekko psychodeliczne. Nie każdemu to pasuje. Zwłaszcza w tym wypadku, kiedy reżyser powinien przede wszystkim skupić się na pierwowzorze, czyli powieści.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-41596614137468856182012-03-03T22:48:45.940+01:002012-03-03T22:48:45.940+01:00a ja się nie zgodzę z 'subiektywnym zestawieni...a ja się nie zgodzę z 'subiektywnym zestawieniem', bo osobiście uważam, że Lśnienie jest filmem naprawdę dobrym, a Jack Nicholson świetny w tej roli, co prawda ksiązki nie czytałam (jeszcze), ale kto powiedział, że ekranizacja nie może odbiegać od książki? Z kolei Smętarz mnie nie zachwycił, owszem klimat był fajny, a Zelda do tej pory mnie przeraża, jednak jakoś nie ponadto. Jednak klimat w każdej ekranizacji książek Kinga, przynajmniej tych przed 2000 rokiem jest zachwycającyAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-18606478366125074942012-03-02T21:13:03.527+01:002012-03-02T21:13:03.527+01:00Bardzo fajny pomysł z tym zestawieniem. Oby więcej...Bardzo fajny pomysł z tym zestawieniem. Oby więcej takich! :-) PozdrawiamAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-16301059757559158932012-03-01T23:05:35.601+01:002012-03-01T23:05:35.601+01:00mnie najbardziej boli, że większość filmów na pods...mnie najbardziej boli, że większość filmów na podstawie Kinga to produkcje niedopieszczone, czego idealnym przykładem jest tutaj Thinner. Chudszym byłam oczarowana. Wkurzyłam się na bibliotekę, bo nie mogłam trafić na książkę więc sama sobie kupiłam. Byłam strasznie zawiedziona jak oglądałam film i prawdę mówiąc tylko go przecykałam. Widzę, że mam spore zaległości w Kingu.<br /><br />Zestawienie jest po prostu genialne, widać, że się przy nim napracowałaś :) gratuluję pomysłowości.<br /><br />Pozdrawiam :*Według Agniechyhttps://www.blogger.com/profile/16195042845498549899noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-84114899029724216202012-03-01T21:52:22.606+01:002012-03-01T21:52:22.606+01:00Dziękuje i mam nadzieje dalszej wspólpracy :)
Cha...Dziękuje i mam nadzieje dalszej wspólpracy :)<br /><br />CharlotteAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-35772430083826575402012-03-01T15:26:49.874+01:002012-03-01T15:26:49.874+01:00'Przeklęty' jak dla mnie jest numerem 1 ! ...'Przeklęty' jak dla mnie jest numerem 1 ! ;Dmake-life-improvedhttps://www.blogger.com/profile/00434839648814527855noreply@blogger.com