tag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post223911233588607164..comments2024-03-28T12:06:33.449+01:00Comments on Horror: Podsumowanie roku 2011Anna Plich (Buffy1977)http://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-28622371559685825052016-07-17T18:24:54.317+02:002016-07-17T18:24:54.317+02:00Wiem, że horrory o rekinach są zwykle słabe, ale j...Wiem, że horrory o rekinach są zwykle słabe, ale ja uważam, że noc rekinów była z nich najlepszaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-73520211790433817912012-09-19T14:19:06.304+02:002012-09-19T14:19:06.304+02:00Tak, ale podsumowania dotyczą filmów, które w tymż...Tak, ale podsumowania dotyczą filmów, które w tymże roku zobaczyłam, a że "Szepty" widziałam dopiero w roku 2012 to na liście się nie znalazły:)Anna Plich (Buffy1977)https://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-33833376912570409782012-09-19T13:55:32.773+02:002012-09-19T13:55:32.773+02:00Myśle, że przy podsumowaniu 2011 roku warto też ws...Myśle, że przy podsumowaniu 2011 roku warto też wspomnieć o Awakening. Według mnie to najlepszy film z tego rocznika ;] tokyo13https://www.blogger.com/profile/12621386417523393918noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-41684846939781715602012-08-05T19:29:22.713+02:002012-08-05T19:29:22.713+02:00Fajne podsumowanie ale z 2 rzeczami się nie zgodzę...Fajne podsumowanie ale z 2 rzeczami się nie zgodzę.<br />1:Oszukać Przeznaczenie 5 może nie wypadło tak dobrze ale wcale nie jest takie złe.<br />2:Jeśli chodzi o Noc Rekinów to mnie zaciekawiła bo nie jest ważne żeby były hekto-litry krwi.Mi się podobał ponieważ miał fajny klimat.Nawet mojej siostrze a ona nie lubi filmów o rekinachRrougehttps://www.blogger.com/profile/01894674739340774839noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-42295952605936464272011-12-31T14:16:53.832+01:002011-12-31T14:16:53.832+01:00Bardzo fajne podsumowanie :) Zgadzam się z Tobą Bu...Bardzo fajne podsumowanie :) Zgadzam się z Tobą Buffy1977, że "Hellraiser: Revelations" to pomyłka roku. "Final Destination 5" też nie był rewelacyjny i jak zwykle schematyczny, ale nie będę aż tak na niego najeżdżać ;-) Co do perełek to jak najbardziej "Krzyk 4" i "Rytuał". "Cosia" nie oglądałam jeszcze. Natomiast jako wielbicielka paradokumentów o duchach dość fajnym filmem okazał się dla mnie "Grave Encounters". Super pomysł z tym podsumowaniem. Pozdrawiam!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-58707216831211090312011-12-29T10:59:54.008+01:002011-12-29T10:59:54.008+01:00Cześć Marcin:) Sorki, ale na razie nie planuję rec...Cześć Marcin:) Sorki, ale na razie nie planuję recki tego filmu - może kiedyś, jak mnie wena weźmie...Anna Plich (Buffy1977)https://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-47276372181600224512011-12-29T00:25:57.054+01:002011-12-29T00:25:57.054+01:00Hej, tutaj Marcin, twój czytelnik. Czy mogłabyś wr...Hej, tutaj Marcin, twój czytelnik. Czy mogłabyś wrzucić krótką reckę na temat filmu: "Śmiertelna cisza / Dead Silence" ? Dzięki wielkie, pozdrawaiam.Anonymousnoreply@blogger.com