tag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post8428065496652620818..comments2024-03-29T11:17:53.077+01:00Comments on Horror: Podsumowanie roku 2014Anna Plich (Buffy1977)http://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-8406831764212186702014-12-28T05:03:32.657+01:002014-12-28T05:03:32.657+01:00Szkoda, że nie ukazały się napisy do "Lord of...Szkoda, że nie ukazały się napisy do "Lord of Tears". Zwiastun miał naprawdę obiecujący klimat.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-69551632612073600852014-12-28T01:58:17.185+01:002014-12-28T01:58:17.185+01:00Ja jeszcze parę filmów mam do nadrobienia, więc na...Ja jeszcze parę filmów mam do nadrobienia, więc na pewno tutaj wrócę z modyfikacją, ale wstępnie<br /><br />Wstępnie podium to<br />1. Babadook<br />2. Starry Eyes<br />3 Housebound<br /><br />Do porażek na pierwszym miejscu Uśpieni, ale na pewno Alien Abduction również by trafił (zresztą jak prawie każdy tegoroczny found footage). Na tworzenie szczegółowej listy porażek jednak szkoda mi czasu<br /><br />"Żeby nie wprowadzać zamieszania z datami premier zrezygnowałam z filmów, które pierwszy raz wyświetlono na festiwalach w poprzednich latach"<br />A to akurat dziwne. Obecnie festiwale są standardem i jak dla mnie pomijanie takich filmów jest trochę krzywdzące [jak np Under The Skin, które będę dopiero oglądał na dniach].skoczuśhttps://www.blogger.com/profile/07466822977239533251noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-40339336460392480512014-12-27T12:16:10.366+01:002014-12-27T12:16:10.366+01:00Chętnie wrócę się do recenzji "Dziecko Rosmer...Chętnie wrócę się do recenzji "Dziecko Rosmery", by chyba przegapiłam. Krucze Gniazdohttps://www.blogger.com/profile/07849435141279486697noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-57760845541597680792014-12-26T16:00:15.670+01:002014-12-26T16:00:15.670+01:00Co do wszystkich Perełek zgadzam się ;), jedynie n...Co do wszystkich Perełek zgadzam się ;), jedynie nie do Animala <---wiem że był gniotem, ale jednak po zobaczeniu, nie był taki zły, przynajmniej ten stwór był dobrze wykonany, no i niektóre zgony, choć nie pokazywane za bardzo, też były nawet dobre, mi się tam nawet podobał, ale zgadzam się że The Canal jak najbardziej zasługuje na 1 miejsce tak samo jak że Babadook zasługuje zaraz na 2 ;)Rrougehttps://www.blogger.com/profile/01894674739340774839noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-81167457026171603922014-12-26T13:58:35.792+01:002014-12-26T13:58:35.792+01:00No ciężko w tym roku było mi wybrać perełki - tros...No ciężko w tym roku było mi wybrać perełki - troszkę je ponaciągałam. Gdyby wszystkie te filmy poza powiedzmy pierwszymi pięcioma-sześcioma miejscami ukazały się w tamtym roku, lepszym dla kina grozy, to na pewno wśród perełek by się nie znalazły.<br />Daty premier to dla mnie prawdziwa zmora, te festiwale co roku mnie dezorientują, dlatego tym razem postanowiłam je wszystkie wyrzucić, żeby sobie ułatwić;)<br />A "Zombeavers" szczerze polecam - świetna rozrywka!Anna Plich (Buffy1977)https://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-54174215921565279872014-12-26T13:49:32.942+01:002014-12-26T13:49:32.942+01:00Nie ma tych pozycji, bo jeszcze ich nie oglądałam....Nie ma tych pozycji, bo jeszcze ich nie oglądałam. Nie znam języków obcych, więc muszę czekać na napisy. No, i nie oglądam też wszystkiego, bo brakuje mi na to czasu. Tak jak wspomniałam we wstępie - znajdują się tutaj tylko i wyłącznie te horrory, które udało mi się dotychczas obejrzeć - jeśli jakiegoś nie ma to przyczynę również wyjaśniłam we wstępie.<br />Anna Plich (Buffy1977)https://www.blogger.com/profile/18309889840407716088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-7457633393774631522014-12-26T13:49:11.167+01:002014-12-26T13:49:11.167+01:00Z tymi datami premier zawsze jest zamieszanie. Ja ...Z tymi datami premier zawsze jest zamieszanie. Ja też ciągle się na to nacinam.Co do twojego zestawienia to w dużej mierze się zgadzam. Muszę koniecznie obejrzeć ten film o bobrach zombie, bo jesteś już druga osobą, która twierdzi, że jest fajny. "The Canal" i "Babadook" w czołówce najlepszych to bardzo dobre rozwiązanie. Na pewno za perełkę roku nie uznałabym "Zbaw nas ode złego", "Alien..." i "The Town That..", ale coś wybrać trzeba było więc rozumiem, na bezrybiu i rak ryba. Kiepski rok, cóż poradzić.<br />ilsaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-19051310911470174772014-12-26T13:37:37.699+01:002014-12-26T13:37:37.699+01:00Na pewno obejrzę "Zbaw nas ode złego", ...Na pewno obejrzę "Zbaw nas ode złego", bo ciągnie mnie do tego filmu już od jakiegoś czasu. Gosia Bhttps://www.blogger.com/profile/14046342553256861141noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-42069176378953085212014-12-26T13:32:35.207+01:002014-12-26T13:32:35.207+01:00Brak ,, Aux yeux dans Vivants'' ( Among th...Brak ,, Aux yeux dans Vivants'' ( Among the Living ) Bustillo & Maury'ego na czele perełek i ,, Torture Chamber'' Tomaselliego w średniakach odebrałem, jako poważne niedopatrzenie.<br />No i czekamy na ,, It Follows ''...Simplynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1407660048923343191.post-745122470496529792014-12-26T12:29:45.789+01:002014-12-26T12:29:45.789+01:00Na pewno zainteresuję się perełkami. Widzę mnóstwo...Na pewno zainteresuję się perełkami. Widzę mnóstwo ciekawych filmów, których nie miałam okazji poznać. <br /><br />Dominika S.https://www.blogger.com/profile/18344525337580687618noreply@blogger.com