czwartek, 23 lutego 2023

Zakupy

 
Garstka ostatnio zakupionych tytułów. A wśród nich „Ulica Wiązów 5150” Patricka Senécala, powieść przełożona na ekran w 2009 roku przez Érica Tessiera w oparciu o scenariusz autora literackiego pierwowzoru (tytuł oryginalny filmu: „5150, rue des Ormes”, ang. „5150 Elm's Way”). „Wpuść mnie”, najgłośniejszy utwór Johna Ajvide Lindqvista, horror wampiryczny, który dotychczas doczekał się dwóch filmowych wersji pod tym samym polskim tytułem („Pozwól mi wejść”): szwedzki obraz z 2008 roku w reżyserii Tomasa Alfredsona oraz amerykańsko-brytyjska produkcja wyreżyserowana przez Matta Reevesa. A skoro już jesteśmy przy wampirach, chyba warto zwrócić uwagę na „Dar krwi” S.T. Gibson, czyli opowieść żony hrabiego Draculi we własnej upiornej osobie. Ponadto opowiadania od Caitlín R. Kiernan i Nathana Ballingruda, true crime story Johna Glatta, autora między innymi „Zaginionym dziewczyn”, „Rodziny z domu obok” i „Sprawy Josefa Fritzla” oraz...
 

 
Caitlín R. Kiernan „Domy na dnie morza” 
Nathan Ballingrud „Potwory północnoamerykańskich jezior”
S.T. Gibson „Dar krwi”
John Ajvide Lindqvist „Wpuść mnie”
Patrick Senécal „Ulica Wiązów 5150”
Jacques Chessex „Wampir z Ropraz”
 
Nancy A. Collins „Zew krwi” 
Garfield Reeves-Stevens „Mroczna materia”  
Per Christian Jersild „Żyjący mózg”
Celia Fremlin „Ucieczka z przeszłości”
John Glatt „Idealny tata”
Philippa East „Bez szwanku”

2 komentarze:

  1. Cholera, chyba nigdy nie doczekam się Twojej recenzji książki, którą polecałem, czyli "Małpiego Szału" Carltona Melicka :D Szczególnie teraz - tak wszystkim polecałem to dziwne dzieło, że aż nigdzie nie można go dostać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhm, też nigdzie nie widzę. Przegapiłam:/ Ale będę się rozglądać za używanym egzemplarzem - jak ktoś wystawi w przystępnej cenie, to kupię.

      Usuń