niedziela, 1 września 2024

Pierwsza książka o strachu w grach wideo – dostępna na zasadzie Pay What You Want

 
Poznaj tajemnice straszenia!

Czynniki Strachu w Grach Wideo” autorstwa Patryka Polewiaka to jedyny dostępny na rynku poradnik projektowania strachu i lęku, który bazuje na badaniach naukowych, analizach sukcesów i porażek różnych produkcji. Książka jest skierowana nie tylko do projektantów gier, ale także do graczy, którzy chcą zrozumieć, co sprawia, że horror w grach jest tak przerażający.
Książka kompleksowo tłumaczy różnice pomiędzy strachem i lękiem oraz ich wykorzystanie w grach. Analizuje pozytywne i negatywne czynniki strachu, obrazowo pokazując ich zastosowanie.

Książka dzieli się na 3 sekcje:

- Horror, Strach i Lęk: w której poznasz neuropsychologiczne podstawy strachu.
- Analiza Czynników: opowiadająca o czynnikach kształtujących horror.
- Analiza Przykładów: pokazujące na podstawie gry "Phantaruk" oraz "Alien: Isolation" co może wpłynąć na sukces gry z gatunku horror.

Więcej informacji:  

 

Źródło: wszystkie materiały od autora książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz