wtorek, 19 lutego 2013

Konkurs

Mam przyjemność ogłosić kolejny konkurs tym razem ze znajomości klasyków kina grozy. Poniżej znajdują się kadry z 20 kultowych horrorów, a Waszym zadaniem będzie odgadnięcie ich tytułów (wszystko jedno czy oryginalnych, czy polskich). Na maila buffy1977@wp.pl do 16 marca (włącznie) proszę przesyłać te tytuły, które znacie. Wygrywa ta osoba, która odgadnie ich najwięcej. W przypadku kilku kompletów odpowiedzi zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losową. Ogłoszenie wyników 17 marca.
Zagadka:
(kliknij w obrazek, aby powiększyć)


Nagrody ufundowało wydawnictwo SQN:
1. Robert Kirkman, Jay Bonansinga „Żywe Trupy: Narodziny Gubernatora”
2. Mira Grant „Przegląd Końca Świata: Feed”

Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy i życzę powodzenia!

12 komentarzy:

  1. Tym razem spasuje, gdyż z klasyką kina grozy, to ja miałam bardzo mało wspólnego. Przeważnie oglądałam nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie znowu mi się nie uda ale spróbuję:)
    Banerek zamieszczony.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ciekawe zagadki, na szybko 15 rozpoznałam, ale ze swoim zgłoszeniem pchać się nie będę, natomiast umieściłam u siebie link i informacje o Twoim konkursie: http://horrorsandscaryshits.blox.pl/html
    Ilsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie, dziewczyny, za reklamy. Na Was zawsze można liczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwilowo nie mam natchnienia na myślenie, ale standardowo polecam konkurs u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, siedzę od rana i rozkminiam :D
    Ponad połowę wiedziałam od razu, dużo się kiedyś oglądało staroci, ale nad resztą ciężko myślę ....

    Już kiedyś się zamierzałam w Twoim konkursie, ale spasowałam bo podejrzewam, że są tacy znawcy co wszystko wiedzą od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli się nie pomyliłem (a to raczej nie nastąpiło) to pierwszy komplet odpowiedzi już został podany. Ewentualnie ktoś mógł być przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz wysyłam odpowiedzi... tak Buffy, rozpoznałem ich ;D. Aż sam się dziwię... zajęło mi to jakieś 3 godziny, ale powinno być wszystko prawidłowo ;).

    Zaraz umieszczam banerek i wysyłam odpowiedzi.

    Pozdrawiam!
    Melon ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko poszło :) tylko czekać na wyniki. Nie było ciężko, ale fajny konkurs, trochę trzeba było pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również udało mi się odgadnąć wszystkie tytuły. Mam nadzieję, że dobrze. Ufff.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Świetna strona. Cieszę się, że na nią trafiłem.
    Administrator zrobił kawał dobrej roboty.

    Look into my web site; promuj strone

    OdpowiedzUsuń