środa, 13 lutego 2013

Świat Książki uratowany!

Z nieukrywaną przyjemnością informuję, że Świat Książki został kupiony przez wrocławskie wydawnictwo Bukowy Las. Nowy właściciel deklaruje zachowanie odrębnego profilu Świata Książki z istniejącym obecnie planem wydawniczym na 2013 rok, jak najszybsze wznowienie działalności oraz chęć dalszej współpracy z częścią dotychczasowego zespołu. Teraz czekamy na wieści „co dalej”- czy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyda zgodę na transakcję, na „co dalej”od nowego właściciela. Oraz jak planują kontynuować i kto trafi do ich ekipy pracowników.
Drugą informację, a raczej prośbę kieruję do czytelników książek. W blogosferze istnieje blog http://wyczytanezapisane.wordpress.com/, na którym gromadzone są różne wpadki językowe i stylistyczne, wynotowane z książek. Jeśli ktoś natknął się na takie „smaczki” proszę o podesłanie na adres wyczytane.zapisane@gmail.com

7 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tej dobrej nowinie i bardzo się cieszę, że Świat Książki będzie dalej istniał.

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, naprawdę bardzo dobrze. Bo już się w strachu zastanawiałam, kto będzie teraz moją ulubioną Lokko wydawał. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupi :) Mam nadzieję, że będzie dobrze.
    A bloga wyłapującego błędy przejrzałam - można się pośmiać :) Zapisuję w zakładkach i jak znajdę jakąś językową perełkę, to zgłoszę, gdzie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiam pierwsze kroki w blogosferze. Bardzo mi miło. Dziękuję za umieszczenie informacji o blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się cieszę, że wszystko wyszło dobrze. Jednak ta kampania na Fejsie nie była na darmo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wiadomość! Wszystko dobrze się kończy...

    OdpowiedzUsuń