wtorek, 22 marca 2022

Zakupy

 
Kolejne książki, które dołączyły do mojej domowej biblioteczki. A wśród nich klasyczna powieść grozy „Czarownice z Walwyk” Petera Curtisa, a właściwie Norah Lofts, przeniesiona na ekran w 1966 roku przez Cyrila Frankela („The Witches” aka „The Devil's Own”). „Zabójcze ciało” w reżyserii Karyn Kusamy to film, do którego dość często powracam – fajna, lekka rozrywka – i choć utwory literackie zbudowane na kanwie scenariuszy filmowych rzadko dorównują pierwowzorom, gdy tylko znowu najdzie mnie ochota na tę historię, zamiast do Kusamy tym razem wbiję do Audrey Nixon. Najbardziej jednak ciekawi mnie „Na progu” Patricka Senécala. Niektórym może się to wydać dziwne, bo trochę jego książek na polskim rynku już wyszło, ale mnie jego twórczość - póki co! - jest kompletnie obca. Sprawdzę „Na progu”, a jak podejdzie, to będę miała co kupować:)
 

Peter Curtis „Czarownice z Walwyk”
W.W. Jacobs „Małpia łapka”
Patrick Senécal „Na progu”
Audrey Nixon „Zabójcze ciało”
Bram Stoker „Klejnot Siedmiu Gwiazd”
Richard Chizmar „Magiczne piórko Gwendy”
 

Mikel Santiago „Wyspa zaginionych głosów”
Andreas Gruber „48”
Stephen King „Uciekinier”
Megan Goldin „Escape Room”
Sharon Bolton „Stokrotka w kajdanach”
James Ellroy „Amerykański spisek”
 

G.X. Todd „Obrońca”
John Gwynne „Zawiść”
John Gwynne „Męstwo”
Ed McDonald „Czarnoskrzydły”
Mark Lawrence „Czerwona siostra”
Mark Lawrence „Szara siostra”

4 komentarze:

  1. Czytałam książkę "Pasażer" Senecala. To było ładnych parę lat temu, ale pamiętam, że historia mi się podobała i zrobiła na mnie wrażenie. "Na progu" też chyba mam, ale jeszcze nie czytałam. Jestem ciekawa twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na progu - Patrica Senecala przezajebiste. Jedna z moich najlepszych przeczytanych książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście bardzo żałuję, że tak mało powieści Senecala wydano w Polsce, bo to bardzo dobry pisarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to widzę, że miałam czuja z tym Senecalem i nic tam, że mocno spóźnionego;)

    OdpowiedzUsuń