wtorek, 12 kwietnia 2022

Zakupy

 
Rezultat ostatnich polowań na książki. A najbardziej jestem ciekawa „Obcego” Morta Castle'a, bo w światku horroru sporo się o tej pozycji mówi, „Kamerzysty” Marca Raabe'a i oczywiście „Pasażera” Patricka Senécala. A stareńkie „Siostrzyce”? Swoją drogą, niezła okładka, prawda? John Russo kojarzy mi się przede wszystkim z „Nocą żywych trupów” w reżyserii George'a Romero (współscenarzysta), ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać ani jednej jego książki. Zanosi się, że „Siostrzyce” będą pierwsze.

Mort Castle „Obcy"
Patrick Senécal „Pasażer”
John Russo „Siostrzyce”
Marc Raabe „Kamerzysta”
Pierre Choderlos de Laclos „Niebezpiecznie związki”
Jenny Blackhurst „Ktoś tu kłamie”
 

C.J. Taylor „Zanim powróci strach”
Lorena Franco „Ona to wie”
Robert Dugoni „Grób mojej siostry”
Lucinda Berry „Złe uczynki”
Chris McGeorge „Jeszcze mnie widzisz”
Donato Carrisi „Trybunał dusz”

1 komentarz: