wtorek, 17 grudnia 2013

„Księga Wampirów” news


Po sukcesie antologii tematycznej w całości poświęconej żywym trupom, "Zombiefilii", polscy pisarze i pisarki przystąpili do nowego projektu. Tym razem zbiór opowiadań będzie traktował o wampirach (tych prawdziwych, a nie „zmierzchowych”) i ukaże się w formie papierowej, dzięki wydawnictwu Studio Truso. Na fanpage’u antologii pojawiły się już wszystkie sylwetki autorów. Kolejna dobra wiadomość jest taka, że mój blog objął patronatem „Księgę Wampirów”, tak więc będę na bieżąco informować o wszelkich wydarzeniach z nią związanych.

7 komentarzy:

  1. Zombiaków nie lubię, ale wampiry tak! Dlatego bardzo chętnie poznam powyższą antologię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką wampirów, ale może dzięki temu zbiorowi się do nich przekonam. Szkoda, że zombiefilia nie ma wydania papierowego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli nie będzie zmierzchopodobnych tworów - przeczytam na pewno! Mam nadzieję, że zbiór na powrót przekona mnie do tematyki wampira, którą znienawidziłem przez ostatnie nieudane produkcje (mam tu na myśli popularną serię o Edwardzie i Belli, bleee). Cieszy wiadomość, że będzie to wersja papierowa, bo przez Zombiefilię z racji, że to e-book, ciężko mi było przebrnąć. Dzięki za informację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nazwiskach autorów widać wyraźnie, że to na pewno NIE będzie miało nic wspólnego ze Zmierzchem. Tylko czysta, przerażająca groza ;)

      Usuń
  4. Lubię i zombi i wampiry, więc dla obu książek- TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Konrad - jeśli antologia nie będzie czymś na kształt "Zmierzchu" - jak najbardziej po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiedziano premierę. 3 marca :)

    OdpowiedzUsuń