wtorek, 20 grudnia 2022

Zakupy

 
Gromadzenie makulatury w toku;) Uzupełnianie kolekcji horrorów od wydawnictwa Mag – krótkie utwory P. Djèlí Clarka i Stephena Grahama Jonesa, którego pióro miałam już przyjemność poznać („Jedyni dobrzy Indianie”). Ponadto „Poczęcie” Chase'a Novaka, o którym swego czasu było dość głośno i „Wiecznie żywy” Isaaca Mariona, przeniesiony na ekran w 2013 roku przez Jonathana Levine'a i właśnie ten film zachęcił mnie do poszukania literackiego oryginału. Czytając o „Ponurym Piaskunie”, pierwszej odsłonie powieściowej serii Richarda Kadreya - jak na razie jedynej wypuszczonej w Polsce – nie mogłam oprzeć się skojarzeniom z „Piekielną zemstą” Patricka Lussiera, do którego to filmu mam ogromną słabość, postanowiłam więc sprawdzić, czy przeczucie mnie nie myli. Ciekawi mnie też „I See You” Ker Dukey i D.H. Sidebottom...
 

 
Stephen Graham Jones „Mapa wnętrza”
P. Djèlí Clark „Ring Shout”
Patrick Senécal „Oko za oko”
Chase Novak „Poczęcie”
Isaac Marion „Wiecznie żywy”
Robert Hugh Benson „Zwierciadło z Shalott. Opowieści niesamowite"
 

 
Ker Dukey, D.H. Sidebottom „I See You”
Richard Kadrey „Ponury Piaskun”
Sarah Vaughan „Anatomia skandalu”
Luca D'Andrea „Wędrowiec”
Lucinda Berry „Sekret sióstr”
B.A. Paris „Na skraju załamania”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz