czwartek, 1 listopada 2012

Konkurs Horror Online

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w obiecującym konkursie największego polskojęzycznego portalu poświęconego szeroko pojętej grozie w sieci! Info poniżej:
Oglądasz nałogowo horrory? Jesteś uzależniony od literatury z dreszczykiem? Napisz recenzję książki lub filmu grozy i zgarnij nagrody! Autorzy najlepszych prac otrzymają również możliwość stałej współpracy z redakcją największego portalu o tematyce horroru w Polsce, Horror Online.

Recenzje wraz z danymi osobowymi i dopiskiem "Konkurs recenzencki" prosimy przysyłać do dnia 31.12.2012 na adres: horror.com.pl.konkurs@gmail.com

Nagrodami w konkursie są:

I Miejsce: Antologia „13 ran”; „Golem” Edwarda Lee; „Niewinna krew” Grahama Mastertona
II Miejsce: Antologia „13 ran”; „Golem” Edwarda Lee
III Miejsce: „Niewinna krew” Grahama Mastertona*

8 komentarzy:

  1. Ciekawy konkurs, lecz ja spasuje. Już współpracuje z jednym serwisem grozy i akurat powyższe nagrody książkowe mam w swojej domowej półeczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku chyba nie spróbuję swoich sił, zwłaszcza że to już nie o opowiadanie się rozchodzi, a o recenzję, co uwzględniając moje nikłe zdolności w tworzeniu tekstów bardziej poważnych i złożonych, raczej nie zaowocowałoby niczym porządnym. Muszę jednak zaznaczyć, że na antologię pod tytułem 13 ran jestem nadzwyczaj łasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. weźmiesz udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli że co? źle piszesz? chyba masz duży problem z niedowartościowaniem:-)

      Usuń
    2. "czyli że co? źle piszesz?"
      Tak.
      "chyba masz duży problem z niedowartościowaniem:-)"
      No raczej:)

      Usuń
  4. A ja zapraszam wszystkich do udziału w konkursie. Więcej wiary w siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jednak zrezygnuję, nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. ;p

      Usuń