poniedziałek, 19 listopada 2012

Zapowiedź - "Sinister"

Ciekawość jest silniejsza niż strach  – Ethan Hawke w nowym fragmencie filmu “SINISTER”
„Sinister” to najnowszy horror producenta serii PARANORMAL ACTIVITY oraz scenarzysty i reżysera EGZORCYZMÓW EMILY ROSE z Ethanem Hawkem w roli głównej. Do polskich kin film wejdzie 23 listopada. Best Film prezentuje polski plakat i fragment filmu.


FRAGMENT FILMU „SINISTER”
http://www.youtube.com/watch?v=yxL2pZnCKZ4&feature=results_video

Opis:
Ellison (Ethan Hawke) autor powieści grozy, szukając inspiracji do swojej kolejnej książki, wprowadza się razem ze swoją rodziną do opuszczonego domu na przedmieściach, w którym popełniono brutalne morderstwa. Na strychu znajduje amatorskie filmy z zapisem śmierci poprzednich mieszkańców. Morderstwa powtarzają się w tej okolicy od lat. Ellison jest przekonany, że zbrodnie coś łączy. Za wszelką cenę, nawet narażając swoich bliskich, obsesyjnie szuka rozwiązania zagadki. Jego ciekawość jest silniejsza niż strach.

10 komentarzy:

  1. bardzo ciekawie się zapowiada, czekam na ten film z dużymi nadziejami :) ps buffy widziałas może taki film jak "Delikatna" z 2005? czytałem pochlebne recenzje na jego temat i własnie będe się przymierzał, mam nadzieje ze zaskoczy pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i mi się "Delikatna" nie podobała, ale jestem w mniejszości, więc chyba możesz ryzykować seans:)
      Ja też czekam na "Sinister", bo już sam trailer strasznie mnie zaintrygował. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego naprawdę niepokojąca nastrojówka.

      Usuń
    2. Widziałam już dawno "Delikatną" i mi osobiście się ten film podobał. No ale właśnie... kwestia gustu chyba. Jeśli ktoś lubi hiszpańskie klimaty, to powinien mu się spodobać. Jest w nim kilka fajnych scenek :-)

      Usuń
  2. Czekam, czekam, czekam ... już jakiś czas :D

    A kojarzy mi się trochę z niedawno odkrytym "VHS" - oglądałaś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale mam ten film w najbliższych planach:)

      Usuń
    2. To czekam aż plany zrealizujesz bo nie wiem czy go oglądać ;)

      Usuń
  3. Ja również czekam na ten film, jak tylko obejrzałam trailer, ponieważ zapowiada się naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym filmie, ale teraz dzięki twojej informacji będę czekać na jego premierę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buffy, ja już jestem po seansie z "Sinster'em". Powiem Ci, że nie rozczarowuje:)W przeciwieństwie do "V/H/S", bo widzę, że o nim też tu jest mowa. Moje recki już są na Biblii horroru, teraz czekam na Twoją opinię o filmach.
    Ilsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam i polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń