piątek, 18 lipca 2014

Mal Film


Mała reklama, dla poszukujących profesjonalnych reportaży z między innymi uroczystości rodzinnych.

„Videofilmowanie i profesjonalny montaż.
Elegancko wykonany reportaż ze ślubu i przyjęcia weselnego to gwarancja satysfakcji z jakości filmu na długie lata. Każdy projekt traktuję indywidualnie, dlatego moje filmy są niepowtarzalne.
Wykonuję wyrafinowane, eleganckie filmy z dynamicznym montażem, bez nadmiaru „kiczowatych”, kolorowych i męczących oczy animacji, które nie wnoszą nic sensownego do fabuły reportażu ze ślubu. Pełne zaangażowanie w projekt z mojej strony to gwarancja wyjątkowego video. Montuję filmy od blisko 15 lat, bywam na festiwalach filmowych w Bielawie i jako uczestnik zdobywam uznanie wśród publiczności. Należę do szerokiego grona niezależnych filmowców w Polsce. Uczyłem się od profesjonalistów pracujących w znanych stacjach telewizyjnych. Kręciłem filmy fabularne, montowałem teledyski, programy kulinarne, filmy dokumentalne, reklamy na potrzeby stron internetowych i zrobiłem dziesiątki uroczystości rodzinnych.”

Źródło: http://malfilm.pl.tl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz