wtorek, 6 września 2016

Zakupy

Poniżej prezentuję najnowsze zamówienia książkowe. Zakładając, że powieści bezpiecznie do mnie dotrą (na wyrost, bo tego nigdy nie można być pewnym) za jakiś czas zamierzam zrecenzować niektóre z tych pozycji, choć raczej nie w najbliższym czasie:/

Clive Barker „Galilee”
Clive Barker „Kobierzec”
John Wyndham „Poczwarki”
Dan Simmons „Wydrążony człowiek”
Frank E. Peretti „Władcy ciemności”
Michael Crichton „Państwo strachu”

I część serii „Z zimną krwią” w prenumeracie. Część to znaczy jedynie powieści autorstwa Tess Gerritsen.

„Prawo krwi”
„Ścigana”
„Śladem zbrodni”
„Czarna loteria”
„Telefon o północy”
„Osaczona”
„Bez odwrotu”
„Z zimną krwią”

2 komentarze:

  1. Polowałem na Poczwarki sporo czasu i kupiłem. Teraz byłem i widziałem w jednym miejscu na półce za parę groszy.
    Kobierzec czytałem i mi się podobał, choć to może nie całkiem horror tylko powieść fantasy z elementami grozy.
    Gratuluje zakupów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że "Kobierzec" to dark fantasy, tak samo jak "Galilee", ale uwielbiam Barkera w tym nurcie, więc już nie mogę się doczekać lektury tych pozycji;)
      Wyndhama wolałabym "Dzień tryfidów", ale w antykwariacie internetowym były jak na razie tylko "Poczwarki" - może następnym razem mi się poszczęści.
      Pozdrawiam!

      Usuń