sobota, 20 września 2014

Zapowiedź „Annabelle”

Reż: John Leonetti                                            
Występują: Annabelle Wallis, Ward Horton


Choć Annabelle przerażała w „Obecności”, to tutaj wszystko się dla niej zaczęło. Zdolna do niewyobrażalnego okrucieństwa lalka istnieje naprawdę. Jest zamknięta w okultystycznym muzeum w Connecticut, a dostęp do niej ma jedynie ksiądz, który dwa razy w miesiącu dokonuje obrzędu jej poświęcenia. Akcja wyprodukowanego przez New Line Cinema thrillera o zjawiskach nadprzyrodzonych Annabelle rozpoczyna się, zanim rozpętało się całe zło. 

John Form znajduje idealny podarunek dla swojej ciężarnej żony Mii — piękną i rzadko spotykaną starodawną lalkę ubraną w śnieżnobiałą suknię ślubną. Radość Mii z prezentu nie trwa jednak długo. Pewnej straszliwej nocy para zostaje napadnięta w domu przez wyznawców szatana, którzy brutalnie atakują małżonków. Jednak rozlana krew i przerażenie to nie wszystko, co po sobie pozostawią. Okultyści wywołają istotę tak złą, że nic z tego, co uczynili, nie będzie w stanie równać się ze złowrogą bramą do świata przeklętych, jaką stanie się... Annabelle.
W role państwa Form wcielili się Annabelle Wallis (X-Men: Pierwsza klasa) oraz Ward Horton (Wilk z Wall Street). Nominowana do Oscara Alfre Woodard (Moje Cross Creek, Zniewolony. 12 Years a Slave) zagrała Evelyn — sąsiadkę, która jest właścicielką księgarni i dysponuje wiedzą okultystyczną. Obsadę uzupełnili: Kerry O'Malley (serial TV Zabójczy instynkt) oraz Brian Howe (Devil's Knot) jako sąsiedzi Sharon i Pete Higginsowie oraz Tony Amendola (serial TV Dawno, dawno temu) w roli ojca Pereza i Eric Ladin (serial TV Zakazane imperium), który wcielił się w postać detektywa Clarkina. Nad filmem ponownie współpracowali twórcy cieszącego się ogromną popularnością thrillera o zjawiskach nadprzyrodzonych Obecność z 2013 roku. James Wan, reżyser tego światowego hitu, wyprodukował Annabelle wraz z Peterem Safranem. John R. Leonetti, który odpowiadał za zdjęcia do thrillera Obecność, tym razem zajął się reżyserią. Scenariusz do filmu napisał Gary Dauberman, a Richard Brener, Walter Hamada, Dave Neustadter i Hans Ritter zostali producentami wykonawczymi. Do ekipy filmowej Leonettiego dołączyli również: operator James Kniest, scenograf Bob Ziembicki, montażysta Tom Elkins oraz projektantka kostiumów Janet Ingram. Muzykę skomponował Joseph Bishara.


Polska premiera 3 października 2014 roku

Więcej info: http://www.wbep.pl/filmy/Annabelle 
Zwiastuny: http://www.youtube.com/playlist?list=PLACPyz6x9hyKnB6fqfZvUHpbWcV7v_Y9r
Źródło: materiały podesłane przez dystrybutora filmu Warner Bros

6 komentarzy:

  1. Czekam z ogromną niecierpliwościa aż sama obejrzę. Mam nadzieje, ze sie nie zawiode i chociaz troche mnie przerazi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Annabelle powinna poznać Roberta - nawiedzona lalkę :) http://www.robertthedoll.org/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam czekam bedzie strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mam pojęcia co się dzieje. Po Twoim mailu zaktualizowałam wszystkie ustawienia i sprawdziłam dodawanie komentarzy z mojego konta i anonimowo i wszystko u mnie gra. Być może tylko u mnie tak jest, może to jakieś chwilowe awarie bloggera, które uniemożliwiają innym użytkownikom poza administratorem tego bloga dodawanie komentarzy. Może wkrótce to się unormuje, może blogger weźmie się za robotę, bo mnie już wyczerpały się pomysły na rozwiązanie tego problemu:/ Niemniej sorki za te niedogodności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością. Czytałam creepypastę dotyczącą tej lalki. Przerażająca.

    OdpowiedzUsuń